کیک پزی یک هنر خوشمره و بسیار لذت بخش است. اگر به این هنر به عنوان یک کسب و کار نگاه کنیم واقعا درآمد خوبی دارد و در صورتی که کارتان رونق بگیرد مطمئن باشید که پول پارو خواهید کرد. این شغل در سال‌های اخیر به خصوص در بین بانوان رونق بسیار زیادی یافته است. اگر می‌خواهید با کیک پزی در خانه به کسب درآمد بپردازید گزینه خوبی را انتخاب کرده‌اید. در صورتی که پشتکار داشته باشید و در کار خود خلاقیت به خرج دهید به طور حتم خواهید توانست موفق شوید. در این مطلب قصد داریم به موضوع کسب درآمد با کیک‌پزی در خانه بپردازیم و به اپلیکشین رایما که با ارائه قابلیت ارسال لینک پرداخت توانسته روشی مطمئن برای دریافتی‌های کسب و کارهای خانگی ارائه دهد، اشاره کنیم.

برای شروع کیک پزی چکار باید بکنیم؟

اگر تصمیم شما برای آغاز کیک‌پزی در خانه جدی است و می‌خواهید به عنوان یک کسب و کار به آن نگاه کنید و برای خودتان درآمد داشته باشید، در وهله اول یک دوره کیک پزی حرفه‌ای را بگذرانید. دوره‌های آن بیشتر از 3 ماه طول نمی‌کشد و در این مدت تمامی فن و فنون کیک پزی و تزئین آن به شما آموزش داده خواهد شد اگر دوره را هم رفته‌اید و کاملا مسلط هستید چه بهتر. همزمان ابزار و وسایل مورد نیاز از گاز فر گرفته تا همزن برقی و قالب‌هایی ویژه که در این کسب و کار استفاده می‌شود را فراهم کنید.

سرمایه اولیه برای کیک پزی

شیرینی پزی و کیک پزی در خانه به سرمایه چندانی نیاز ندارد و با کمترین سرمایه ممکن می‌توانید تمامی ابزار و وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنید. به هر حال هر لحظه که اراده کنید تمامی وسایل در خدمت شما قرار دارند.

مهمترین سرمایه در این کسب و کار مهارت شما است. شما باید بتوانید انواع کیک‌ها و شیرینی‌ها را در طرح و مزه‌های مختلف تهیه کنید. چون هر مشتری سفارش متفاوتی دارد و فرد باید آشنایی کاملی در باره تهیه انواع شیرینی و کیک داشته باشد.

خلاقیت رمز موفقیت شماست

در کنار پشتکار باید خلاقیت به خرج دهید تا برند شخصی خود را به ثبت برسانید. اگر شیرینی و کیک مخصوص و ویژه‌ای را درست کنید که تنها به نام شما شناخته شده باشد، باعث جلب توجه مشتریان شما خواهد شد و این امر یک تبلیغات غیر مستقیم برای حرفه شماست. اگر فکر می‌کنید که در آن حد نیستید که برندسازی کنید، به صورت دوره‌های طراحی و پخت انواع منحصربه‌فرد کیک یا شیرینی برگزار می‌شود سعی کنید در آنها شرکت کنید تا تجربه کاری جدیدی بدست آورید.

آیا برای کیک پزی در خانه به مکان خاصی نیاز هست؟

برای شروع کار نیازی به یک مکان خاص برای کیک یا شیرینی پزی ندارید. حداقل در شروع کار به چنین مکانی نیازی نیست. در صورتی که توانستید کسب و کار خود را توسعه دهید علاوه بر یک مکان مجهز به نیروی کاری جدیدی هم نیاز خواهید داشت. پس بیشترین تمرکز را بر روی کار خود بگذارید و در محیط خانه کسب و کار خود را شروع کنید.

کیک پزی در خانه

آیا برای کیک پزی وسایل پیشرفته نیاز است؟

برای راه‌اندازی کیک پزی و شیرینی پزی نیازی به وسایل آنچنانی و گران قیمت ندارید و بهتر است در شروع کار از وسایل ساده‌تر استفاده کنید. اما وجود برخی از ابزار ساده برای تهیه و تزیین کیک و شیرینی ضروری هستند.

برای کیک و شیرینی چطور بازاریابی کنیم؟

به لطف دنیای اینترنت و انواع شبکه‌های مجازی بازاریابی برای کیک و شیرینی کار چندان سختی نیست. به عنوان مثال می‌توانید از دوستان و یا پیچ‌های اینستاگرامی که بازدید کننده‌های زیادی دارند درخواست کنید تا کسب و کار شما را معرفی کنند.

سعی کنید در تبلیغات خود از طرح‌ها و تزئین‌های منحصربه‌فرد خود برای تبلیغ برندتان استفاده کنید. همچنین نمایشگاه‌های فصلی که همه ساله در بسیاری از شهرها و استانها برگزار می‌شود را از دست ندهید. حضور در آنها می‌تواند یک موقعیت مناسب برای معرفی هنرتان باشد با گرفتن غرفه می‌توانید کارتان را به طور گسترده تبلیغ کنید.

کمک گرفتن از سوپر مارکت‌ها و مغازه‌هایی که لوازم قنادی به فروش می‌رسانند نیز یکی دیگر از راهکارهای بازاریابی برای کسب و کارتان است. اگر در یک محیط آپارتمانی زندگی می‌کنید با تهیه کیک برای مناسبت‌های مختلف شیرینی پزی خود را به طور موثر تبلیغ کنید.

چطور هزینه فروش کیک و شیرینی خود را دریافت کنیم؟

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، نرم افزار فاکتور اندروید رایما با ارائه مزیت متمایز خود یعنی ارسال لینک پرداخت تا حدود زیادی به کسب و کارهای خانگی کمک کرده تا بتوانند با خیالی راحت هزینه خدمات خود را دریافت کنند.

شما با خرید اپلیکیشن رایما و نصب آن روی گوشی اندرویدی خود می‌توانید لینک پرداخت را به گوشی مشتری خود ارسال کنید و هزینه خدمت خود را به راحتی دریافت نمایید. این اپلیکیشن علاوه بر آسان‌سازی پرداخت، قابلیت‌های دیگری از جمله امکان صدور فاکتور، تعریف کالا و خدمات، تعریف انواع حساب اعم از کارتی و نقدی و محاسبه میزان فروش روزانه را در دسترس شما قرار می‌دهد تا به راحتی بتوانید مدیریت امور مالی خود را به عهده بگیرید. در صورتی که امکاناتی بیشتر از نرم افزار اندروید میخواهید می توانید از نرم افزار فروشگاه برای کامپیوتر رایما استفاده کنید تا امکانات بیشتری را در اختیار داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *